środa, 9 września 2015

29 do ZERA

Dziś njus, przy którym moje kilkuletnie wieszczenie, że "idzie nowe" jest dziecięcym kwileniem...





Mianowicie Jarosław Kaczyński został uznany Człowiekiem Roku dorocznego Forum Ekonomicznego w Krynicy! i to stosunkiem głosów jak w tytule!!!

"Stary wygra" skomentował to tak:

Różnych rzeczy się spodziewałem, ale nie nagrody tutaj. W tym zaskoczeniu jest nadzieja. Nadzieja dla Polski. Pan redaktor trochę tę sprawę podniósł, ale powiem więcej. Mam nadzieję, że ta nagroda jest symptomem pewnej zmiany, bardzo ważnej zmiany, że coś niedobrego w naszej historii, w naszym życiu publicznym, coś co trwało wiele lat się kończy, że wracamy do normalności, w której są różne poglądy, które muszą się ścierać, w której mamy do czynienia z rządem i opozycją, ale wszystko funkcjonuje w ramach wzajemnej akceptacji, akceptacji demokracji. Mam nadzieję, że ta zmiana w Polsce się zaczyna, że ten fakt, który ma dziś miejsce, który jest tak miły dla mnie, jest symptomem tej zmiany. Byłoby bardzo dobrze, gdyby tak było. Jeszcze raz dziękuję
(pogrubienia nie moje, a znajomego który mi tego njusa podesłał).